Vi søger intern sælger

Vi søger en frisk, udadvendt og serviceminded medarbejder til vores interne salgsafdeling.

Er du vores nye kollega?

Det er vigtigt for os at vores kunder får en professionel oplevelse, og vi bestræber os på at opretholde den gode relation til vores kunder. Du kommer til at indgå i et stærkt team bestående af 25 kolleger, hvoraf de fleste har høj anciennitet. Stillingen er på 37 timer.

Vi tilbyder:
• Et job i vækstorienteret virksomhed
• Et spændende og alsidigt job
• Et selvstændigt job med frihed under ansvar
• Et team af dygtige og motiverende kolleger
• Løn efter aftale og kvalifikationer

Lidt om dig:
• Det vil være en fordel hvis du kan tale svensk (dog ikke et krav)
• Du kan begå dig i skrift og tale på engelsk
• Erfaring med Navison/Business Central eller tilsvarende samt Office365
• Du er åben, imødekommende og ved hvordan man sætter kunden i centrum
• Du er initiativrig, løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt

Opgaver:
• Kundeservice og ordrebehandling
• Support og salgsbackup for vore eksterne sælgere
• Rådgivning til vore kunder i primært Danmark og Sverige
• Kontakt til vores leverandører og samarbejdspartnere

Tiltrædelse: Snarest. Samtaler afholdes løbende.

Arbejdssted: Wallmann A/S, Sabroesvej 20B, 8600  Silkeborg

Hvis ovenstående har vakt din interesse sendes afsøgning til info@wallmann.dk att. Kim Dyhr Jørgensen.

Ansøgningsfrist: 15. februar 2022