Vi vil gerne håndtere din reklamationen på den hurtigste og bedst mulige måde for dig. Derfor har vi samlet de informationer, som er nødvendige, for at vi kan vurdere sagen, i nedenstående skema.
Du skal være opmærksom på følgende:
- Panelet skal være monteret iht. monteringsvejledningen ellers afvises reklamationen. Vejledningen forefindes i emballagen, eller findes på vores hjemmeside.
- Kontakt altid din forhandler først. Det er forhandlerens opgave at vurdere skadens omfang. I de fleste tilfælde kan forhandleren hjælpe og afklare sagen for dig. Efter aftale med forhandleren kan nedenstående reklamationsskema udfyldes, og vi kigger herefter på sagen.
- Udfyld samtlige felter i skemaet – uanset klagens art (OBS! Skemaet skal udfyldes af slutbruger/montør)
- Følgende filer skal medsendes reklamationen (uploades nederst på siden):
- Tegning af rummet, med afkrydsning af, hvor skaden er sket
- Kvittering/købsbevis
- Billeder af skaden
Du modtager en mail, som bekræftelse på at sagen er sendt til os.
Ved oprettelse af din reklamation bekræfter du samtidig rigtigheden af oplysningerne i reklamationsskemaet. Er der tale om ukorrekte oplysninger, forbeholder Wallmann A/S sig ret til at sende en regning på vores omkostninger ifm. behandling og evt. besigtigelse af sagen.
Dette gør sig også gældende i de tilfælde, hvor monteringsvejledningen ikke er fulgt eller reklamationen skyldes misligholdelse af produktet.
Husk at udfylde alle obligatoriske felter (*).